Čuveni cepelin kompanije Goodyear ponovno lebdi nad Evropom
Cepelin kompanije Goodyear predstavlja čuvenu ikonu još od dvadesetih godina prošlog veka. Ovu stogodišnju tradiciju svakako vrednu poštovanja kompanija je obeležila na zaista poseban način – povratkom cepelina na stari kontinent.
Cepelin je u prošlosti pratio najznačajnije događaje u SAD i Evropi i tako stvorio bogatu zaostavštinu. Među najznačajnijim evropskim događajima možemo da izdvojimo teniski turnir Rolan Garos, trke Formule 1 u Nirburgringu, Svetski kup FIFA 1974, kraljevska venčanja i brojne druge susrete.
Povratak cepelina u Evropu obeležava uzbudljiv period za Goodyear jer će predstavljati neodvojiv deo programa prodaje robne marke. Povratak ovog ikoničnog simbola na stari kontinent tesno je povezan s povratkom kompanije u svet evropskog moto-sporta. Tokom 2019. godine Goodyear se vratio na trke svetskog prvenstva FIA Endurance (WEC), a isto tako izabran je i za zvaničnog dobavljača pneumatika za evropsku seriju u Le Manu, britansko prvenstvo turing automobila (BTCC) i - preko novog medijskog partnerstva sa vodećom evropskom sportskom televizijskom mrežom Eurosport ─ za svetki kup FIA za turing automobile (WTCC) i Pure ETCR od 2020. pa nadalje.
Cepelin kompanije Goodyear obavljaće i panoramske letove a time otvoriti novo poglavlje svoje evropske tradicije čime će promovisati brend Goodyear, podizati entuzijazam i omogućiti veću prepoznatljivost.
Više informacija o cepelinu kompanije Goodyear i njegovim putanjama naći ćete na društvenim mrežama i na internet stranici.